Epic Action, 360° Camera Skate Vlog!?! Sunset And Chill Riding!?!

▶️ Watch on 3Speak


Hi, whats up and welcome to todays video!
The new lens is epic, but I have to work on my mic as tze sound was horrible. For this shots I used the mic of my headphones, not a good idea, lesson learned hahah

Anyways, it was fun riding, and testing the new editing options with the 360° lens.
The frame circle is from the lens protection, so next shots will de without that installed for shure :) Or maybe I find the option somewhere, for todays video it is quiet neat hahah :)

Thanks for tuning in and see you soon 🍻


▶️ 3Speak



0
0
0.000
56 comments
avatar

👏🏻 Wow, supercoole Aufnahmen, Sandy! Ton war zwar wirklich nicht zu verstehen aber das Skatepanorama….krass! Musik passt auch gut. Und der Sonnenuntergang. 😊
VG Thomas

0
0
0.000
avatar

Cheers! Thank you @borsengelaber 🍀⚡♠️
!BEER
Bin noch am neu lernen mit 360° aber macht spass :)

Der ton war echt dchl👍

0
0
0.000
avatar
(Edited)

That lens is sick 👍 it appears you're moving at a pretty good pace to also be filming.. ever crash?

$PIMP

0
0
0.000
avatar

Cheers! Thank you @davedickeyyall 🍀⚡♠️
!BEER

Haha yesh, about 20-25kmh womewhere there is a option on adding stats like speed and position and all that, I am searching for that, but me and menus you know hahah

Yeah I fell a lot, had few major accidents resulting in two operations on the shoulder.

Ever since, I take it verry easy, and quit freestyle for some time :)

Cheers! Thank you @davedickeyyall 🍀⚡♠️
!BEER

0
0
0.000
avatar

Yeah that's faster than my Segway goes. I've only crashed it once but it hurt like a mother fucker.. no broken bones or surgeries though..

0
0
0.000
avatar

Haha I would crasch a segway as well, just a question of time :)

This things are so nice to get around but gota wacht them adges hahah

All the best and make a video with youre segway, please, I'd watch it 100 hahaj

Legend you are moin moin moin you must 🍀
Greez
Cheers @davedickeyyall !BEER

0
0
0.000
avatar

pixresteemer_incognito_angel_mini.png
Bang, I did it again... I just rehived your post!
Week 100 of my contest just started...you can now check the winners of the previous week!
!BEER
9

0
0
0.000
avatar

Super cool. Lot of fun you must be having riding and filming. What camera did you use? The lens is super sharp and clear

0
0
0.000
avatar

It is a insta 360 r

I can recomand it so much, the stabqlizer is out of this world, wait till you see the next video ;)

Cheers! Thank you @jersteemit 🍀⚡♠️
!BEER

0
0
0.000
avatar

Really 360° lens is great and your skating experience is very good. Today the sky colour was very nice and I love your video. Please try to upload video daily

img_0.8076774183284599.jpg

0
0
0.000
avatar

Hammer, wie Du fahren kannst und dabei reden und filmen!👍 Schade, dass man wenig verstanden hat, aber das wird schon noch.😉 Das Panorama mit dem Sonnenuntergang auch echt super!!!

0
0
0.000
avatar

Danke vielmals @kvinna!
Ja der ton ist echt verbesserungswürdig haha immer motivierend, und diese mic geschichte hab ich schon lange, ist echt schwirig mit dem fahrtwind hahah
Irgendwann :)
Freut mich haste reingeschaut :) echt motivierend 🍀
Cheers @kvinna !BEER

0
0
0.000
avatar

Ja gerne doch. 😉
Ach, für den Ton, gibt's Lösungen. Mich hat da ganz besonders Dein Strahlen zum Lächeln gebracht und die mangelnde Tonqualität kompensiert. Das war ne Leichtigkeit die einen mitnimmt. 😊 Ich würde mir gerne mehr solcher Videos von Dir ansehen. Muss auch gar nicht so gefährlich sein. 😃😉
Viele Grüße !LUV und !LOL

0
0
0.000
avatar

This is awesome! Look at you ripping and shredding! I did find an old video of me using the different drone tracking on my board. Wait until you see me shaking and waving to keep balance on mine, lol. Nowhere near the rider you and others are. I'll tag you when I post it on the new Drone community.

0
0
0.000
avatar

I can not wait to see this and please teach me how you set youre drone to follow you, that would be so legendary!
We have shity westher so no fly right now, but daim I can not wait to engage in the drone comunity! Thank you so much! I follow and curate as much as I can in the comunity :)
All the best, see you soon freestyler hahha 🍻Cheers @ksteem !BEER

0
0
0.000
avatar

I'm swamped at work this week, but I'll do a post on it this weekend and tag you to find it!

0
0
0.000
avatar

Hey Sandy, great video.

The sound was kind of bad, but nothing you can't improve soon.
I used to record videos in this format, but I'm already some time without doing it.
Good to see you around here. I look forward to following your new posts.

A hug from Brazil and see you later!

lines-colors-430054.gif

0
0
0.000
avatar

Maaaan, such great vibes riding at the sunset and beautiful angles!

Was with a friend who surfboards a couple days ago and gave it a try! Though it's gonna be easier since I am a skateboarders but daaamn, it's really hard to get the hang of it and go fast!

Thanks for sharing bro!

0
0
0.000
avatar

Hahja yeah, surfing is hard, we do some wakeboardaction here and there, but daim I bail hard hahah
Thanks for tuning in!
See you soon 🍻Cheers @knowhow92 !BEER

0
0
0.000
avatar

THanks for the beer man! Have some Pizza

!pizza

0
0
0.000
avatar

Epic ride, beautiful environment and cool camera effect! Love it :) Cheers buddy!

@tipu curate

0
0
0.000
avatar

Cheers! Thank you @phortun 🍀⚡♠️
!BEER
Youre suport is so appreciated!
Greez 🍻

0
0
0.000
avatar

That must have been a lot of fun, I read the write-up before watching the video and was enjoying the music and thinking to myself that the audio is okay what does he mean it is horrible? Then you started talking in the video and I saw how horrible it was 😅.

0
0
0.000
avatar

Hahaj yeah, I am realy looking for a good mic to use while skating, it gets quiet windey hahajj
Cheers! Thank you @nevies 🍀⚡♠️
!BEER

0
0
0.000
avatar

Alright, you do that, I wonder if good audio can be produced with all that wind, except you slow down or something. You'll find out, though.

0
0
0.000
avatar

Awesome lens and effect along with it. I liked when you started spinning it.
The sound was whack, lessons learned indeed. !LOL

!LUV

0
0
0.000
avatar

My girlfriend and I just transitioned to a long distance relationship
Or what the judge called a “restraining order”

Credit: reddit
@sandymeyer, I sent you an $LOLZ on behalf of @rarej
Use the !LOL or !LOLZ command to share a joke and an $LOLZ. (4/4)

0
0
0.000
avatar

Hahha love the feedback, thank you, and see you soon 🍀
Cheers @rarej !BEER

0
0
0.000
avatar

!BEER

0
0
0.000
avatar

You need to stake more BEER (24 staked BEER allows you to call BEER one time per day)

0
0
0.000